Корисна інформація в допомогу громадянам під час звернення до державного реєстратора речових прав на нерухоме майно!К

12.03.2019

В допомогу громадянам під час звернення до державного реєстратора речових прав на нерухоме майно від відділу розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Житомирській області:

  • В прийнятті документів Вам можуть відмовити виключно тільки у випадку, несплати адміністративного збору, у випадку, коли Ви звільнені від сплати адміністративного збору, Ви пред’являєте відповідний документ, що це підтверджує.
  • Під час проведення державної реєстрації прав, що виникли до 01 січня 2013 року, державний реєстратор самостійно запитує від органів влади, підприємств, установ та організацій, інформацію, необхідну для проведення такої реєстрації, у разі її відсутності .
  • Для державної реєстрації права власності та речових прав Ви можете звернутися до будь-якого державного реєстратора незалежно від місцезнаходження нерухомого майна в межах області.
  • Відомості Державного реєстру прав вважаються достовірними і не потребують додаткового підтвердження
  • Державний реєстратор не має права вимагати від заявника надання інших документів, крім тих, відсутність яких стала підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви, якщо інше не випливає з документів, що надані додатково.
  • Державою визнаються речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що виникли до 1 січня 2013 року, під час проведення державної реєстрації таких речових прав адміністративний збір не сплачується.
  • Інформація про зареєстровані права та їх обтяження, отримана в електронній чи письмовій формі з Державного реєстру прав, має однакову юридичну силу та використовується відповідно до законодавства.

TIME:0.045
QUERIES: 35