Відділ розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації

     Відділ розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації є структурним підрозділом Управління державної реєстраціїГоловного територіального управління юстиції у Житомирській області та реалізує повноваження Міністерства юстиції України  у сфері державної реєстрації.

      Завданням Відділу є своєчасний розгляд заяв, пропозицій та скарг громадян з питань державної реєстрації, забезпення розгляду запитів на отримання публічної інформації, організаційне забезпечення діяльності постійно діючої комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації при Головному територіальному управлінні юстиції у Житомирській області  щодо розгляду скарг на рішення (крім рішення про державну реєстрацію прав та рішення, згідно з яким проведено реєстраційну дію), дії або бездіяльність державного реєстратора, а також на дії або бездіяльність суб’єктів державної реєстрації


TIME:0.290
QUERIES: 35