Відділи державної реєстрації актів цивільного стану області


1. Андрушівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області
13403, м.Андрушівка, пл.Т.Г. Шевченка, 7,
тел.: (04136) 2-15-45
Робочі дні:
Вівторок – п’ятниця з 09.00 год. до 18.15 год.
Субота з 09.00 год. до 17.00 год.

Обідня перерва з 13.00 год. до 14.00 год.

Вихідні дні – неділя, понеділок

Прийом громадян:

Вівторок, четвер, п’ятниця з 9.15 год. до 13.00 год., 14.00 год. до 18.15
Середа з 9.00 до 13.00 год., 14.00 год. до 20.00 год. (продовжено часи прийому згідно із гнучким графіком)
Субота з 9.00 до 13.00 год., 14.00 год. до 17.00 год.

2. Баранівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області
12700, м.Баранівка, вул.Соборна, 16,
тел.: (04144) 4-20-39
Робочі дні:
Вівторок – субота з 08.00 год. до 17.00 год.

Обідня перерва з 12.00 год. до 13.00 год.

Вихідні дні – неділя, понеділок

Прийом громадян:

Вівторок, четвер-субота з 8.30 год. до 12.00 год., 13.00 год. до 17.00
Середа з 8.30 до 12.00 год., 13.00 год. до 20.00 год. (продовжено часи прийому згідно із гнучким графіком)

3. Брусилівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області

12600, смт. Брусилів, вул.Короленка, 17,
тел.: (04162) 3-03-69
Робочі дні:
Вівторок – п’ятниця з 09.00 год. до 18.15 год.
Субота з 09.00 год. до 17.00 год.

Обідня перерва з 13.00 год. до 14.00 год.

Вихідні дні – неділя, понеділок

Прийом громадян:

Вівторок, четвер, п’ятниця з 9.15 год. до 13.00 год., 14.00 год. до 18.15
Середа з 9.00 до 13.00 год., 14.00 год. до 20.00 год. (продовжено часи прийому згідно із гнучким графіком)
Субота з 9.00 до 13.00 год., 14.00 год. до 17.00 год.

4. Хорошівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області
12101, смт. Хорошів, вул. Героїв України, 1,
тел.: (04145) 3-13-42
Робочі дні:
Вівторок – субота з 08.00 год. до 17.00 год.

Обідня перерва з 12.00 год. до 13.00 год.

Вихідні дні – неділя, понеділок

Прийом громадян:

Вівторок, четвер-субота з 8.30 год. до 12.00 год., 13.00 год. до 17.00
Середа з 8.30 до 12.00 год., 13.00 год. до 20.00 год. (продовжено часи прийому згідно із гнучким графіком)

5. Ємільчинський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області
11201, смт. Ємільчине, вул.Соборна, 27,
тел.: (04149) 4-24-94, 4-20-94
Робочі дні:
Вівторок – субота з 08.00 год. до 17.00 год.

Обідня перерва з 12.00 год. до 13.00 год.

Вихідні дні – неділя, понеділок

Прийом громадян:

Вівторок, четвер-субота з 8.30 год. до 12.00 год., 13.00 год. до 17.00
Середа з 8.30 до 12.00 год., 13.00 год. до 20.00 год. (продовжено часи прийому згідно із гнучким графіком)

6. Коростишівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області

12501, м. Коростишів, Соборна площа, 18,
тел.: (04130) 5-23-23
Робочі дні:
Вівторок – п’ятниця з 09.00 год. до 18.15 год.
Субота з 09.00 год. до 17.00 год.

Обідня перерва з 13.00 год. до 14.00 год.

Вихідні дні – неділя, понеділок

Прийом громадян:

Вівторок, четвер, п’ятниця з 9.15 год. до 13.00 год., 14.00 год. до 18.15
Середа з 9.00 до 13.00 год., 14.00 год. до 20.00 год. (продовжено часи прийому згідно із гнучким графіком)
Субота з 9.00 до 13.00 год., 14.00 год. до 17.00 год.

7. Лугинський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області
11301, смт. Лугини, вул.К.Маркса, 2-а ,
тел.: (04161) 9-13-79, 9-13-70
Робочі дні:
Вівторок – п’ятниця з 09.00 год. до 18.15 год.
Субота з 09.00 год. до 17.00 год.

Обідня перерва з 13.00 год. до 14.00 год.

Вихідні дні – неділя, понеділок

Прийом громадян:

Вівторок, четвер, п’ятниця з 9.15 год. до 13.00 год., 14.00 год. до 18.15
Середа з 9.00 до 13.00 год., 14.00 год. до 20.00 год. (продовжено часи прийому згідно із гнучким графіком)
Субота з 9.00 до 13.00 год., 14.00 год. до 17.00 год.

8. Любарський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області
13100, смт. Любар, вул.Незалежності,38,
тел.: (04147) 2-16-38
Робочі дні:
Вівторок – субота з 08.00 год. до 17.00 год.

Обідня перерва з 12.00 год. до 13.00 год.

Вихідні дні – неділя, понеділок

Прийом громадян:

Вівторок, четвер-субота з 8.30 год. до 12.00 год., 13.00 год. до 17.00
Середа з 8.30 до 12.00 год., 13.00 год. до 20.00 год. (продовжено часи прийому згідно із гнучким графіком)

9. Малинський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області
11600, м. Малин, вул.Грушевського, 42,
тел.: (04133) 5-13-31
Робочі дні:
Вівторок – субота з 08.00 год. до 17.00 год.

Обідня перерва з 12.00 год. до 13.00 год.

Вихідні дні – неділя, понеділок

Прийом громадян:

Вівторок, четвер-субота з 8.30 год. до 12.00 год., 13.00 год. до 17.00
Середа з 8.30 до 12.00 год., 13.00 год. до 20.00 год. (продовжено часи прийому згідно із гнучким графіком)

10. Народицький районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області
11400, смт. Народичі, вул.Визволителів,80,
тел.: (04140) 2-13-36
Робочі дні:
Вівторок – п’ятниця з 09.00 год. до 18.15 год.
Субота з 09.00 год. до 17.00 год.

Обідня перерва з 13.00 год. до 14.00 год.

Вихідні дні – неділя, понеділок

Прийом громадян:

Вівторок, четвер, п’ятниця з 9.15 год. до 13.00 год., 14.00 год. до 18.15
Середа з 9.00 до 13.00 год., 14.00 год. до 20.00 год. (продовжено часи прийому згідно із гнучким графіком)
Субота з 9.00 до 13.00 год., 14.00 год. до 17.00 год.

11. Овруцький районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області

11101, м. Овруч, вул.Тараса Шевченка, 44,
тел.: (04148) 4-20-13
Робочі дні:
Вівторок – п’ятниця з 09.00 год. до 18.15 год.
Субота з 09.00 год. до 17.00 год.

Обідня перерва з 13.00 год. до 14.00 год.

Вихідні дні – неділя, понеділок

Прийом громадян:

Вівторок, четвер, п’ятниця з 9.15 год. до 13.00 год., 14.00 год. до 18.15
Середа з 9.00 до 13.00 год., 14.00 год. до 20.00 год. (продовжено часи прийому згідно із гнучким графіком)
Субота з 9.00 до 13.00 год., 14.00 год. до 17.00 год.

12. Олевський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області
11000, м. Олевськ, вул.Володимирська, 5,
тел.: (04135) 2-33-51
Робочі дні:
Вівторок – п’ятниця з 09.00 год. до 18.15 год.
Субота з 09.00 год. до 17.00 год.

Обідня перерва з 13.00 год. до 14.00 год.

Вихідні дні – неділя, понеділок

Прийом громадян:

Вівторок, четвер, п’ятниця з 9.15 год. до 13.00 год., 14.00 год. до 18.15
Середа з 9.00 до 13.00 год., 14.00 год. до 20.00 год. (продовжено часи прийому згідно із гнучким графіком)
Субота з 9.00 до 13.00 год., 14.00 год. до 17.00 год.

13. Попільнянський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області
13501, смт. Попільня, вул.Б.Хмельницького, 7,
тел.: (04137) 2-58-18
Робочі дні:
Вівторок – п’ятниця з 09.00 год. до 18.15 год.
Субота з 09.00 год. до 17.00 год.

Обідня перерва з 13.00 год. до 14.00 год.

Вихідні дні – неділя, понеділок

Прийом громадян:

Вівторок, четвер, п’ятниця з 9.15 год. до 13.00 год., 14.00 год. до 18.15
Середа з 9.00 до 13.00 год., 14.00 год. до 20.00 год. (продовжено часи прийому згідно із гнучким графіком)
Субота з 9.00 до 13.00 год., 14.00 год. до 17.00 год.

14. Радомишльський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області
12201, м.Радомишль, вул.9 Січня, 2-а,
тел.: (04132) 4-30-71
Робочі дні:
Вівторок – субота з 08.00 год. до 17.00 год.

Обідня перерва з 12.00 год. до 13.00 год.

Вихідні дні – неділя, понеділок

Прийом громадян:

Вівторок, четвер-субота з 8.30 год. до 12.00 год., 13.00 год. до 17.00
Середа з 8.30 до 12.00 год., 13.00 год. до 20.00 год. (продовжено часи прийому згідно із гнучким графіком)

15. Ружинський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області
13600, смт. Ружин, вул.О.Бурди, 44,
тел.: (04138) 3-14-46
Робочі дні:
Вівторок – п’ятниця з 09.00 год. до 18.15 год.
Субота з 09.00 год. до 17.00 год.

Обідня перерва з 13.00 год. до 14.00 год.

Вихідні дні – неділя, понеділок

Прийом громадян:

Вівторок, четвер, п’ятниця з 9.15 год. до 13.00 год., 14.00 год. до 18.15
Середа з 9.00 до 13.00 год., 14.00 год. до 20.00 год. (продовжено часи прийому згідно із гнучким графіком)
Субота з 9.00 до 13.00 год., 14.00 год. до 17.00 год.

16. Романівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області
13001, смт. Романів, вул.Шевченка, 3-а,
тел.: (04146) 2-13-76
Робочі дні:
Вівторок – п’ятниця з 09.00 год. до 18.15 год.
Субота з 09.00 год. до 17.00 год.

Обідня перерва з 13.00 год. до 14.00 год.

Вихідні дні – неділя, понеділок

Прийом громадян:

Вівторок, четвер, п’ятниця з 9.15 год. до 13.00 год., 14.00 год. до 18.15
Середа з 9.00 до 13.00 год., 14.00 год. до 20.00 год. (продовжено часи прийому згідно із гнучким графіком)
Субота з 9.00 до 13.00 год., 14.00 год. до 17.00 год.

17. Пулинський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області
12000, смт. Пулини, вул.Незалежності, 13,
тел.: (04131) 3-22-76
Робочі дні:
Вівторок – субота з 08.00 год. до 17.00 год.

Обідня перерва з 12.00 год. до 13.00 год.

Вихідні дні – неділя, понеділок

Прийом громадян:

Вівторок, четвер-субота з 8.30 год. до 12.00 год., 13.00 год. до 17.00
Середа з 8.30 до 12.00 год., 13.00 год. до 20.00 год. (продовжено часи прийому згідно із гнучким графіком)

18. Черняхівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області
12301, смт. Черняхів, вул..Шевченка, 4,
тел.: (04134) 4-15-38
Робочі дні:
Вівторок – субота з 08.00 год. до 17.00 год.

Обідня перерва з 12.00 год. до 13.00 год.

Вихідні дні – неділя, понеділок

Прийом громадян:

Вівторок, четвер-субота з 8.30 год. до 12.00 год., 13.00 год. до 17.00
Середа з 8.30 до 12.00 год., 13.00 год. до 20.00 год. (продовжено часи прийому згідно із гнучким графіком)

19. Чуднівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області
13200, смт. Чуднів, вул.Героїв Майдану, 146,
тел.: : (04139) 2-11-91
Робочі дні:
Вівторок – п’ятниця з 09.00 год. до 18.15 год.
Субота з 09.00 год. до 17.00 год.

Обідня перерва з 13.00 год. до 14.00 год.

Вихідні дні – неділя, понеділок

Прийом громадян:

Вівторок, четвер, п’ятниця з 9.15 год. до 13.00 год., 14.00 год. до 18.15
Середа з 9.00 до 13.00 год., 14.00 год. до 20.00 год. (продовжено часи прийому згідно із гнучким графіком)
Субота з 9.00 до 13.00 год., 14.00 год. до 17.00 год.

20. Бердичівський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області
13312, м. Бердичів, вул.Житомирська, 43,
тел.: (04143) 2-44-09, 2-15-09, 4-14-63
Робочі дні:
Вівторок – п’ятниця з 09.00 год. до 18.15 год.
Субота з 09.00 год. до 17.00 год.

Обідня перерва з 13.00 год. до 14.00 год.

Вихідні дні – неділя, понеділок

Прийом громадян:

Вівторок, четвер, п’ятниця з 9.15 год. до 13.00 год., 14.00 год. до 18.15
Середа з 9.00 до 13.00 год., 14.00 год. до 20.00 год. (продовжено часи прийому згідно із гнучким графіком)
Субота з 9.00 до 13.00 год., 14.00 год. до 17.00 год.

21. Коростенський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області
11500, м. Коростень, вул.Грушевського, 25,
тел, : (04142) 4-23-82, 4-40-83
Робочі дні:
Вівторок – субота з 08.00 год. до 17.00 год.

Обідня перерва з 12.00 год. до 13.00 год.

Вихідні дні – неділя, понеділок

Прийом громадян:

Вівторок, четвер-субота з 8.30 год. до 12.00 год., 13.00 год. до 17.00
Середа з 8.30 до 12.00 год., 13.00 год. до 20.00 год. (продовжено часи прийому згідно із гнучким графіком)

22. Новоград-Волинський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану  Головного територіального управління юстиції у Житомирській області
11700, м. Новоград-Волинський, пл.Л.Українки, 15,
тел.: (04141) 5-25-66, 5-24-47
Робочі дні:
Вівторок – субота з 08.00 год. до 17.00 год.

Обідня перерва з 12.00 год. до 13.00 год.

Вихідні дні – неділя, понеділок

Прийом громадян:

Вівторок, четвер-субота з 8.30 год. до 12.00 год., 13.00 год. до 17.00
Середа з 8.30 до 12.00 год., 13.00 год. до 20.00 год. (продовжено часи прийому згідно із гнучким графіком)

23. Житомирський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області
10014, м. Житомир, Майдан Соборний, 1,
тел.: (0412) 47-37-07,  42-21-02
10003, м.Житомир, пров.Козубського, 5,
тел. (0412) 47-39-90
Робочі дні:
Вівторок – п’ятниця з 09.00 год. до 18.15 год.
Субота з 09.00 год. до 17.00 год.
Обідня перерва з 13.00 год. до 14.00 год.

Вихідні дні – неділя, понеділок

Прийом громадян:

Вівторок, четвер, п’ятниця з 9.15 год. до 13.00 год., 14.00 год. до 18.00
Середа з 9.00 до 13.00 год., 14.00 год. до 20.00 год. (продовжено часи прийому згідно із гнучким графіком)
Субота з 9.00 до 13.00 год., 14.00 год. до 17.00 год.

З питань державної реєстрації смерті
Понеділок з 10.00 год. до 14.00 год. (продовжено часи прийому у вихідний день згідно з гнучким графіком)

В усіх відділах державної реєстрації актів цивільного стану
Понеділок з 09.00 до 17.00 – державна реєстрація смерті
Остання п’ятниця місяця – санітарний день для обробки приміщення архівосховища відділу державної реєстрації актів цивільного стану, прийом громадян не здійснюється

Четвер – надання безоплатних консультацій з питань державної реєстрації актів цивільного стану, включених до Переліку платних послуг, які можуть надаватися відділами державної реєстрації актів цивільного стану, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 22.12.2010 № 1168 (відповідно до пункту 4 Порядку надання платних послуг відділами державної реєстрації актів цивільного стану, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 27.12.2010 № 3335/5).


TIME:0.095
QUERIES: 35