Шлюб за добу

Головним територіальним управлінням юстиції у Житомирській області задоволено клопотання Комунального підприємства «Центр державної реєстрації» щодо надання послуг з організації проведення державної реєстрації шлюбу за обраним заявником місцем у визначені ними строки в рамках реалізації пілотного проекту щодо державної реєстрації шлюбу, запровадженого згідно постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 р. № 502-р.

 

 

З метою апробації європейських стандартів у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, спрямованих на створення сприятливих умов для отримання фізичними особами адміністративних послуг у зазначеній сфері, та для забезпечення реалізації гарантованого державною права на шлюб, зокрема для учасників антитерористичної операції та внутрішньо переміщених осіб, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 502-р запроваджено реалізація пілотного проекту щодо державної реєстрації шлюбу у скорочені строки за обраним заявниками місцем.
Наведений пілотний проект передбачає можливість проведення державної реєстрації шлюбу у місці та у строк, визначений заявниками, у тому числі в день подання відповідної заяви.


Так, з 1 березня 2017 року даний пілотний проект розпочав свою роботу у місті Житомир. В даному пілотному проекті приймає участь Житомирський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області. У місті Житомирі організатор проведення державної реєстрації шлюбу є Комунальне підприємство «Центр державної реєстрації».

 

Місце державної реєстрації шлюбу:

м. Житомир вул. Мала Бердичівська, 16-а

 

графік роботи:

-         вівторок - п'ятниця з 08.30 - 17.30

-         субота з 08.30 – 15.30

обідня перерва з 13.00 – 13.30

 

контактний телефон 093 255 53 03, 096 503 82 29

Вартість державної реєстрації шлюбу в робочі дні – 1837 грн.

Вартість державної реєстрацію шлюбу у вихідні та святкові дні – 3000 грн. (за попередньою домовленістю)


Для того, щоб зареєструвати шлюб за добу необхідно
обрати дату та час реєстрації шлюбу шляхом звернення до організатора.
У місті Житомирі організатор Комунальне підприємство «Центр державної реєстрації» 

Нареченим необхідно підготувати та надати наступні документи:
1. Паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства. У разі, якщо заявником є іноземець, особа без громадянства, додається документ, що підтверджує законність його (її) перебування на території України.


2. У разі, якщо заявники або один з них раніше перебували у шлюбі - документи, що підтверджують припинення попереднього шлюбу або визнання шлюбу недійсним (свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, про визнання шлюбу недійсним, яке набрало законної сили, свідоцтво про смерть одного з подружжя, висновок відділу державної реєстрації актів цивільного стану про анулювання актового запису про шлюб, який є недійсним тощо).


3. Документи, складені іноземною мовою, подаються разом з їх перекладами на українську мову, засвідченому в установленому порядку (вірність документів має бути засвідчена дипломатичним представництвом або консульською установою України, посольством (консульством) держави, громадянином якої є іноземець (країни постійного проживання особи без громадянства), Міністерством закордонних справ, іншим відповідним органом цієї держави або нотаріусом).

Механізм надання даної послуги доволі простий, чоловік та жінка, за умови досягнення шлюбного віку або отримання в судовому порядку прав на шлюб, звертаються до організатора державної реєстрації шлюбу (незалежно від місця проживання та громадянства), обирають дату та час реєстрації, узгоджують з організатором всі процедурні питання. Після цього між організатором і заявниками укладається договір у письмовій формі, подається заявка на проведення державної реєстрації шлюбу, сплачується державне мито та платні послуги.

 

Подана заявка невідкладно передається до відділу державної реєстрації актів цивільного стану.


Працівник відділу державної реєстрації актів цивільного стану перевіряє документи, складає та надає на підписання нареченим заяву про державну реєстрацію шлюбу, після чого забезпечує проведення державної реєстрації шлюбу, в тому числі урочистої церемонії весілля у місці та в певний час, що були обрані нареченими. На підтвердження проведеної державної реєстрації видаються свідоцтва про шлюб. Відомості про реєстрацію шлюбу вносяться до Державного реєстру актів цивільного стану громадян у встановленому законодавством порядку.

 


TIME:0.057
QUERIES: 35